Het terugluisteren van salesgesprekken is puur voor……… sales.

Hier doen we een stevige uitspraak.

Veel data die je nodig hebt, om slimme zakelijke beslissingen te nemen zit verstopt in de sales gesprekken.

Marketing – Welke boodschap werkt het beste bij prospects? Hoe krijg je specifiek inzicht in hoe klanten hun frustraties, uitdagingen en pijnpunten beschrijven?

Het zit verstopt in het sales gesprek.

Product – Hoe weet je welke features meer worden gevraagd dan andere? Hoe verzamel je feedback op nieuwe features die je aan het ontwikkelen bent? Hoe zorg je dat je begrijpt hoe prospects de producten van concurrentie beschrijven?

Het zit verstopt in het sales gesprek.

Customer Success – Weet je EXACT waarom je klant iets gekocht heeft? Weet je op welke features een klant het beste reageerde gedurende het salesproces? Hoe leer je meer over de wereld waarin jouw klant zich begeeft?

Het zit verstopt in het sales gesprek.

C-Suite – Hoe begrijp je op actuele basis wat er aan de hand is in jouw markt? Weet je dat er over een bepaalde concurrent meer gepraat wordt dan anderen? Hoe reageert de markt op jouw prijsstelling?

Het zit verstopt in het sales gesprek.

Wil je een makkelijke manier om dit schaalbaar inzichtelijk te maken en te analyseren?